صدا و سیما و شورای شهر برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی، ادبی، تاریخی و مذهبی شیراز با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید احمد رضا دستغیب منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نقش و جایگاه صدا و سیما در هم افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراه کردن مردم با برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های شورای اسلامی شهر در ارتقاء فرهنگ شهروندی اظهار کرد: تعامل و استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس در دستور کار شورای پنجم قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت ادامه داد: توجه به کیفیت در تولید آثار رسانه‌ای برای معرفی شخصیت‌های تاریخی ضروری است.

لیلا دودمان منتخب دیگر مردم شیراز در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز نیز استان فارس را برخوردار از سه سرمایه مهم مذهبی فرهنگی، ادبی و تاریخی دانست و با اشاره به اراده صدا وسیما برای تولید سریال احمد بن موسی (ع) افزود: هدف گذاری مشخص و تهیه چشم اندازدر تولید این اثر موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صدا و سیما درمعرفی ظرفیت‌های متعدد و متنوع استان فارس به مخاطبان هدف در سه حوزه محلی، ملی و بین المللی، به استقبال مخاطبان از تولیدات نمایشی و تأثیر آن‌ها بر مخاطب را دلیل محکمی بر ضرورت تمرکز و توجه صدا وسیما برای ارائه آثار نمایشی برای بیان بقابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع استان دانست.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: خبرنگاران باید مسیر شهدا از جمله شهید صارمی را درک کنند و ادامه دهند.

سردار غیاثی در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه سپاه و بسیج بیان کرد: خبرنگاران طراز انقلاب اسلامی می‌توانند جایگاه و نقش انقلاب اسلامی را با فعالیت مؤثر خود ارتقا دهند و بسیج رسانه برای رسیدن به این جایگاه در کنار خبرنگاران خواهد بود.

انتهای پیام/ن

معرفی ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و مذهبی فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار