درویش گفت: نتایج خوبی در 3 هفته ابتدایی لیگ کسب کرده ایم اما برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

رضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری تیم سایپا مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی شب گذشته با تعصب و غیرت بازی کرده و توانستند در ابتدا گرمای هوای اهواز و سپس استقلال خوزستان را شکست دهند. باور کنید افرادی که در ورزشگاه غدیر قدم می زدند، از این گرمای طاقت فرسا به زحمت افتادند اما بازیکنان سایپا در چنین وضعیتی نزدیک به 100 دقیقه فوتبال بازی کردند که این امر جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: از بازیکنان و کادرفنی سایپا رضایت کامل داریم اما همان گونه که علی دایی اشاره کرده تیم ما تاکنون به هماهنگی نرسیده و با توجه به تغییرات وسیعی که در ترکیبمان انجام شده است، برای رسیدن به این امر نیاز به زمان داریم. با این وجود در هفته های ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده ایم .

درویش خاطرنشان کرد: بازیکنان سایپا در هر سه بازی ابتدای فصل، موقعیت های گل بسیاری را روی دروازه حریفان ایجاد کرده اند و تداوم این روند، ما را به موفقیت امیدوار می کند. در کل رشد و انسجام خوبی در تیممان دیده می شود.

او درمورد میزان پرداختی باشگاه سایپا به بازیکنان و کادرفنی این تیم اظهار داشت: تاکنون به تمام تعهداتمان عمل کرده ایم و مبلغی که قرار بوده بازیکنان در ابتدای فصل دریافت کنند به آن ها پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اهدای پاداش به نارنجی پوشان پایتخت تصریح کرد: بازیکنان ما فعل خواستن را خوب صرف کرده اند و در شان آن ها نیست که برای پاداش به میدان بروند. با این حال هر زمانی که علی دایی دستور بدهد، وظیفه داریم به بازیکنان و کادرفنی پاداش بدهیم چراکه تمام تمرکز آن ها روی موفقیت سایپا معطوف شده است.

درویش درباره محل برگزاری دیدار سایپا و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر گفت: طبق نامه ای که به شورای تامین استان تهران ارسال کرده ایم به مسئولان این شورا گفته ایم قصد داریم در ورزشگاه خانگی مان(دستگردی) به مصاف استقلال برویم اما تاکنون با این امر موافقت نشده است. اگر شرایط برگزاری دیدار  سایپا و استقلال در این ورزشگاه محقق نشود، در ورزشگاه تختی از حریف میزبانی می کنیم.

سایپا قهرمان شطرنج آسیا شد

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد قهرمانی تیم شطرنج این باشگاه در رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: شطرنجبازان سایپا در فاصله 2 دیدار تا اتمام جام باشگاه های آسیا، با اختلاف نسبت به سایر رقیبان به قهرمانی رسیدند و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند. تیم های مدعی ای مانند چین و استرالیا در رقابت های سریلانکا حضور داشتند اما سایپا با نتیجه قاطعانه 4 بر یک، آن ها را شکست داد و مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سایپا درباره درخشش شاگردان علی دایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار