ویسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

امضای تفاهم نامه بین وزارت علوم و ستاد علوم دریایی کشور

دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی گفت: تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم و ستاد دریایی با هدف ارتقای تجاری سازی و فناوری به امضا رسیده است.

امضای تفاهم نامه بین وزارت علوم و ستاد علوم دریایی کشورسجاد ویسی دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پشتیبانی از انواع طرح های دانشگاهی و پژوهشی با هدف ارتقای علم و فناوری در بین دانشگاهیان انجام می شود که در این برنامه ریزی صورت گرفته از استادان و کارشناسان صاحب نظر استفاده می شود.

وی بیان کرد: ستاد دریایی معاونت علمی  بخشی از پروژه های تحقیقاتی در حوزه علم و فناوری را تقبل می کند که شرط اصلی آن بر طرف شدن بخشی از نیاز کشور در این علوم است و در همین راستا تفاهم نامه ای بین وزارت علوم، معاونت علمی و سازمان صنایع دریایی به امضا رسیده است.

دبیر گروه توسعه فناوری ستاد دریایی معاونت علمی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و مراکز پژوهشی در بخش علم و فناوری با حمایت از استادان زبده در علوم دریایی انجام شده است و معاونت علمی فعالیت های خود را در زمینه تجاری سازی محصولات و گسترش تحقیقات را در راستای کسب بازارهای هدف منطقه ای  و دنیا می کند.

وی تاکید کرد: تقویت و رشد بیشتر دانشگاهیان به همراه حمایت از مراکز رشد سبب ارتباط بیشتر صنعت با فارغ التحصیلان شده و این کار به عنوانت یک اهرم کمک حال حوزه علوم دریایی است.

 ویسی ادامه داد: علوم دریایی کشور از چاپ مقالات   I S I  حمایت می کند و استادان مطرح از دانشگاه های مهم  را برای تبادل تجربه و سخنرانی به ایران می آوردتا نخبگان از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت استفاده کافی را ببرند.

وی گفت: ستاد علوم دریایی از رویدادهای علمی و مسابقات دانشجویی حمایت همه جانبه را انجام می دهد تا زیر ساخت های لازم و توسعه فناوری های مربوطه فراهم شود  و این کار بوسیله ایجاد زمینه های بسترهای فکری و علمی در بین دانشجویان فعال در علوم و فنون دریایی می شود.

 انتهای پیام/

حمایت ستاد دریایی معاونت علمی از پژوهش های کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار