بطحایی در جع خبرنگاران عنوان کرد؛

وضعیت ریاست دانشگاه فرهنگیان در هاله‌ای از ابهام/ تلاش برای پرداخت معوقات معلمان

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش برای ارتقاب سطح معیشت فرهنگیان گفت: برای مدیریت دانشگاه فرهنگیان فعلا تصمیم قطعی نداریم.

وضعیت ریاست دانشگاه فرهنگیان در هاله‌ای از ابهام/ تلاش برای پرداخت معوقات فرهنگیانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پنجمین کنگره بزرگ فرهنگیان سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان اظهار کرد: برنامه جدی برای ساماندهی وضعیت معیشت معلمان داریم و در برنامه ششم توسعه ظرفیت‌های خوبی در این زمینه پیش بینی کرده است.

وی افزود: کارگروهی تشکیل شده است و با همراهی نمایندگان مجلس در تلاش برای تهیه طرح و آیین نامه‌های لازم هستیم همچنین در برنامه ششم توسعه بحث ساماندهی و ارتقای منزلت و معیشت معلمان به خوبی دیده شده است و امیدواریم به زودی تصویر روشنی از آینده این موضوع را به فرهنگیان ارائه کنیم، همچنین رتبه بندی و سنجش صلاحیت حرفه‌ای نیز جزو این بسته است.

وزیر آموزش و پرورش درباره شرایط پرداخت معوقات فرهنگیان تصریح کرد: در جلسات دیروز هیئت دولت بحث مفصلی درباره معوقات کل کارکنان دولت انجام شد وبررسی بقیه آن به روز یکشنبه موکول شد و امیدواریم به زودی محقق شود و بخشی از آن را پرداخت کنیم.

بطحایی درباره استخدام نیرو در آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام نیرو‌هایی که وارد آموزش وپرورش می‌شوند باید از طریق دانشگاه فرهنگیان باشند البته ماده ۲۸ در شرایط اضطرار است و اگر نتوانیم نیروی لازم خود را توسط دانشگاه فرهنگیان در رشته‌های مورد نیاز تامین کنیم دانشگاه فرهنگیان با استفاده از ماده ۲۸ به صورت کوتاه مدت نیروی مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

وی یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان باید به لحاظ کیفی در سطح انتظارات مدیران ارشد کشور باشد و یکی از برنامه‌های بنده به مجلس ارتقای سطح دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بود، اما راجع به مدیریت آن سوال نکنید، چون هنوز تصمیمی نگرفته ام.

انتهای پیام/

ساماندهی وضعیت معلمان به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
با سلا م با استفاده از ماده 28 می توان از کار دانی به کار شناسی دانشگاه فر هنگیان راه یافت متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
خداوند به ایشان طول عمر با برکت دهد ما که. سی سال خدمت را با حداقل حقوق گذراندیم واز این وعده ها زیاد شنیدیم امید. آوریم برای نسل جدید معلم برنامه های خوب معیشتی در نظر بگیرند که به نفع تمام مملکت می باشد
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۳:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
رییس جمهور محترم اگرسایر ارگانها صدایشان در نمی آید چون حداقلها را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وضعیت معیشت یک مصرع نسروده بیتی است که همه وزرا روزاول کاریشان قصدسرودن آنرا دارندومتاسفانه هنوزموفق به نشرآن نشده اند!!!اگرازجمعیت بالای فرهنگیان صحبت میکنید بدانیم که درواقع هرفرهنگی 15نفرازجامعه رامدیریت میکندواین یعنی کاری سنگین وسخت!!!پس نمیشودادعا کرد که کارکنان آموزش وپرورش زیادی هستند...
-
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
برنامه جدی برای ساماندهی وضعیت معیشت معلمان داریم .
این جمله را بنویس تو اتاق کارت هر روز فقط نگاش کن ؟
ببین اون چیزی که گفتی مشه یا !
با تشکر
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
باسلام از آقای وزیر خواهشمندایم که 7ماه اضافه کار معوق همکاران اداری که فقط در سه استان اینگونه است از جمله استان ما خراسان شمالی نیز هست از خبرنگاران جوان خواهشمندایم پیگیر این موضوع باشند چرا فقط در سه استان اینگونه هست؟ باتشکر
آخرین اخبار