فرمانده پلیس مرکزی عراق تاکید کرد داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مسلح عراق در داخل شهر تلعفر از خودروها و تانکرهای بمب‌گذاری شده استفاده می کند.

استفاده داعش از خودروهای بمب‌گذاری شده در تلعفربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فرمانده پلیس مرکزی عراق، تاکید کرد گروه تکفیری صهیونیستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مسلح عراق در داخل شهر تلعفر از خودروها و تانکرهای بمب‌گذاری شده استفاده می‌کند.


سرلشکر رائد شاکر جودت در مصاحبه با این شبکه، با اشاره به آغاز عملیات برای آزاد کردن منطقه البوجاسم در شهر تلعفر گفت: نیروهای ما عملیات برای آزادسازی منطقه البوجاسم و الکفاح الشرقی را آغاز کرده اند و به طرف منطقه الکرامه در حال پیشروی هستند. داعش از خودروها و تانکرهای بمب‌گذاری شده در نبردها در این منطقه استفاده می کند.

سرلشکر جودت افزود: عملیات بر اساس دستورهای فرمانده کل نیروهای مسلح صورت می گیرد. برای حفظ زیرساخت ها و اموال عمومی و خصوصی و نیز حفظ جان غیر نظامیان تلاش می کنیم. دشمن بسیاری از سلاح های خود را در صحنه عملیات رها کرده است.

او خاطرنشان کرد: دشمن از همان نخستین روز عملیات، استفاده از آخرین سلاح خود یعنی خودروها و تانکرهای بمب‌گذاری شده را آغاز کرد که این اقدام هم شکست خورده است. ستون های دودی که در تصویر مشاهده می کنید، خودروهای بمب‌گذاری شده ای است که نیروهای ما آنها را منفجر کردند.

 

انتهای پیام/

داعش از خودروها و تانک‌های بمب‌گذاری‌شده در نبرد تلعفر استفاده می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
باس از سگای بمب یاب برا پیدا کردن این ماشینا استفاده بشه
آخرین اخبار