سناتور ایالت ورمونت در گفتگو با سی‌بی‌اس نیوز، از ترامپ به سبب عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی‌اش به شدت انتقاد کرد.

برنی سندرز: ترامپ به وعده‌های انتخاباتی خود درباره حمایت از قشر کارگر عمل نکردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا، امروز (سه‌‌شنبه)، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به سبب عمل نکردن ترامپ به وعده‌های انتخاباتی‌اش در جریان رقابت‌های ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به شدت انتقاد کرد. سندرز گفت سیاست‌هایی که ترامپ اکنون پیاده می‌کند با وعده‌های انتخاباتی او فاصله بسیاری دارد.

سندرز افزود: در جریان رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ وعده داده بود از قشر کارگر حمایت کند و با مدیریت صنعت داروسازی هزینه‌های سرسام‌آور درمانی را در این کشور کاهش دهد ... اقدامات کنونی ترامپ با وعده‌های انتخاباتی‌اش سازگاری ندارد ... او بیش از رؤسای جمهور پیشین آمریکا از افراد میلیاردر در دولت خود استفاده کرده است. ترامپ می‌گوید می‌خواهد خدمات درمانی را برای همه افراد تضمین کند؛ اما، از لایحه‌ای حمایت می‌کند که در صورت تصویب آن، 32 میلیون نفر آمریکایی از خدمات درمانی محروم خواهند شد.

سناتور ورمونت در پایان خواستار اتحاد میان آمریکایی‌ها و اجتناب از تفرقه و چنددستگی شد.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد سناتور ورمونت و از نامزدهای ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، این روزها به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سیاسی این کشور تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/


انتقاد شدید سندرز از سیاست‌های کنونی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار