مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تکنیسین شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه که به علت یک حادثه در بیمارستان بستری بود دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت:یکی از واکسیناتورهای دامپزشکی شهرستان صحنه در حین واکسیناسیون دچار حادثه شد و به دلیل فرورفتن سرنگ در بدنش دچار بیماری تب مالت گردید که در حال حاضر در بیمارستان تحت مداواست.

امیر حسین فدائی با اشاره به سختی کار افراد شاغل در حوزه دامپزشکی افزود: همکاران ما در این بخش همواره با مخاطرات فراوان و غیر قابل پیش بینی رو به رو هستند و متاسفانه اکثر کارکنان دامپزشکی سابقه تلخ ابتلا به بیماری تب مالت که یک بیماری شغلی است را دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: متاسفانه با وجود رعایت کامل مسائل ایمنی فردی توسط کارکنان دامپزشکی برخی از اتفاقات نیز غیرقابل اجتناب است به دلیل شرایط خاص کار در حرفه دامپزشکی همچون کار در آزمایشگاه، دامداری، کشتارگاه، روستا و... اين مخاطرات اجتناب ناپذیر است و همواره تعدادی از همکاران ما دچار حوادثی از جمله ابتلا به بیماری های های مشترک بین انسان و دام، حیوان گزیدگی و ... می شوند.

  نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، علیرضا امیری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان و  رامین سمیعیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه با حضور در بیمارستان به عیادت جواد سروشی کاردان حادثه دیده رفتند.

 

انتهای پیام/ز

عیادت از تکنسین حادثه دیده در شهرستان صحنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.