شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 113.39 واحدی به پله 83 هزار و 369 واحدی رسید.

رشد شاخص در پله ۸۳ هزار واحدیبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۷.۱ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۲۵۷ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۰ میلیون ریال سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پاکشو، فملی، خساپا با روند نزولی و نمادفولاد، اخابر، پارسان و صندوق با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲۰.۱ واحد رشد به پله ۹۴۴ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۵۷۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۷ میلیون سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در جریان معاملات بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۱۸.۷۱ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۳۲۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۷۹ میلیون ریال سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خساپا، فملی، پاکشو با روند نزولی و نماد فولاد، فارس، کگلف اخابر با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴۰ واحد رشد به پله ۹۴۳ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۵ میلیون سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 113.39 واحدی به پله 83 هزار و 369 واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 478 میلیارد و 52 میلیون ریال سهم طی 37 هزار نوبت معاملاتی است.

 نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس،فولاد،کگل و اخابر با روند صعودی و نماد خساپا،پاکشو و فملی با روند نزولی کار خود را پایان داد.

 شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 0.30 واحد کاهش به پله 943 هزار و 20 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 170 میلیارد و 295 میلیون سهم طی 31 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار