معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک 250 میلیارد ریال فضای آموزشی خیرساز در سطح استان در حال اجراست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز مادوان بویراحمد اظهار داشت: همچنین خیران ظرف چهار سال گذشته افزون بر 200 میلیارد ریال مدرسه را در قالب تعهدات خود در جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز، تحویل آموزش و پرورش استان داده‌اند.

وی ابراز داشت: در این مدت همچنین افزون بر 25 میلیارد ریال مدارس پیش ساخته توسط نیکوکاران تحویل آموزش و پرورش استان داده شده است.

نیک اقبالی گفت: نیکوکاران در طول سه جشنواره از سال‌ 93 تا 96 افزون بر 600 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی در استان تعهد کردند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که مجموع تعهد نیکوکاران در جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال 92 کمتر از 23 میلیارد ریال بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: یکهزار و 136 میلیارد ریال برای توسعه، تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی این استان ظرف چهار سال گذشته دولت یازدهم هزینه شده است.

نیک اقبالی ادامه داد: این اعتبار برای ساخت، تجهیز و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس، ساخت مساجد، نمازخانه‌های مدارس، فضاهای ورزشی و اصلاح انشعاب‌های آب، برق و گاز کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

وی گفت: این میزان اعتبار از محل بودجه‌های ملی و استانی و کمک‌های خیران نیکوکار تأمین و برای بهبود فضای آموزشی این استان جذب شد.

نیک اقبالی افزود: 201 مدرسه با 602 کلاس درس در دولت تدبیر و امید در این استان ساخته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این تعداد مدرسه را 760 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: این تعداد مدرسه بیش از 87 هزار متر مربع مساحت دارد.

نیک اقبالی از استاندارد سازی وسایل گرمایشی 314 مدرسه در قالب یکهزار و 800 کلاس درس مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با 141 میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید خبر داد.

 

انتهای پیام/ش

ساخت فضاهای آموزشی توسط خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.