برخورد شدید دادگستری شهرستان اهر با متخلفان عرضه فرآورده های بهداشتی

رئیس دادگستری شهرستان اهر از برخورد شدید دادگستری شهرستان اهر با متخلفان عرضه فرآورده های بهداشتی و مواد غذایی جهت سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان اهر گفت: در وهله اول از تولیدکنندگان و فروشندگان مواد غذایی و بهداشتی انتظار داریم محصولات باکیفیت و بدون مضر را عرضه کنند و دستگاه های نظارتی نیز بازدیدهای خود را از محل های عرضه محصولات بهداشتی و غذایی تشدید کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد کنند و به دادگستری معرفی کنند.

وی افزود: امروز سلامت مردم باید در اولویت باشد و قانون اجازه نمی دهد هرکس هرکاری را که دوست داشته باشد انجام دهد و سلامت مردم را به خطر بیندازد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر یکی از مشکلات بهداشتی شهرستان اهر را عدم زیباسازی و جمع آوری نشدن به موقع زباله ها از سطح شهر و حاشیه شهر عنوان کرد و از شهرداری و اعضای شورای شهر خواست بدون پرداختن به مسایل بی مورد در جهت زیباسازی و جمع آوری به موقع زباله ها گام بردارند.

وی همچنین برای زیباسازی و جلوگیری از ریختن زباله ها و سلامتی شهروندان خواستار اولویت قرار دادن ساماندهی رودخانه کیچیک چای داخل شهر اهر شد.

حجت الاسلام نظری همچنین خواستار رسیدگی به کارخانه های آسفالت، شن و مرغداری های واقع در حاشیه و محدوده شهر برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی شد.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر از آغاز به کار اورژانس بیمارستان شهرستان اهر در محل جدید خود با امکانات لازم برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان خبر داد.

مدد سمندری گفت: خوشبختانه با ورود خیران در دورترین روستاهای شهرستان اهر خانه های بهداشتی و مراکز درمانی در حال احداث است.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز از اختصاص شعبه ویژه ای برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی در دادگستری شهرستان اهر خبر داد.

یعقوب شهبازپور گفت: همه عرضه کنندگان محصولات غذایی و بهداشتی و همچنین ادارات خدمات رسان در حوزه سلامت شهری و بهداشتی باید سلامتی مردم را در اولویت قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی بدون هیچ اغماضی در رسیدگی به پرونده های متخلفان کوتاهی نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

آغاز به کار اورژانس بیمارستان شهرستان اهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.