تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز توانست با پیروزی پرگل برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان جایگاه چهارم خود را تثبیت کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این دو تیم در غالب هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در ورزشگاه صنعت تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی یک طرفه شهرداری تبریز 7-1 حریف جنوبی خود را گلباران کرد .

گل های شهرداری تبریز را علی گلی (2گل) - حمید زنگنه (2گل ) حمید جلیلی - رضا عباسی و فرزین دهقان به ثمر رساندند و تک گل نماینده آبادان را محمد علی شجاعی وارد دروازه میزبان کرد .

شهرداری تبریز با توجه به پیروزی 1-0 مقاومت گلساپوش یزد برابر شهرداری بندرعباس نتوانست به رده ی سوم صعود کند و کماکان با 28 امتیاز در رده ی چهارم قرار دارد .

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با 45امتیاز و شهریار ساری با 39 امتیاز اول و دوم هستند و تیم های مقاومت گساپوش با 29امتیاز (2بازی باقی مانده) - شهرداری تبریز 28امتیاز (2بازی باقی مانده ) - ملوان بندر گز با 24 امتیاز (4بازی باقی مانده ) و ایفا اردکان با 24 امتیاز (3بازی باقی مانده) برای کسب رده ی سوم تلاش می کنند .

لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت 11 تیم آغاز شد ولی با انصراف نماینده اصفهان ادامه ی مسابقات در نیم فصل دوم با شرکت 10 تیم برگزار می شود که بدین ترتیب شهرداری تبریز در هفته نوزدهم و بیستم باید استراحت کند و در هفته های بیست یکم و دوم با مقاومت گلساپوش یزد در تبریز و پیام کویر اردکان در یزد بازی خواهد کرد .

 

انتهای پیام/ش

برد پرگل ساحلی بازان شهرداری برابر نماینده آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار