کارشناس دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: همایش تجلیل از «اسوه‌های صبر و مقاومت» با محوریت والدین خیر و قرآنی ایثارگر در هفته دفاع مقدس برگزارمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: همایش‌های و نشست‌های تخصصی کارگاه‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های ادبی و نمایشگاه‌هایی با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوعات «عفاف و حجاب» و «دستاوردهای زنان» و تجلیل و دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اصفهان است.

کارشناس دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: برگزاری همایش تجلیل از «اسوه‌های صبر و مقاومت» با محوریت والدین خیر و قرآنی ایثارگر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهر اصفهان خواهد بود که مهم‌ترین دستاورد این همایش تشکیل انجمن «یاوران وقف» بوده که متولی امر این همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان است؛ همچنین نمایشگاهی از نقش زنان در دفاع مقدس در حاشیه همایش تجلیل از «اسوه‌های صبر و مقاومت» برپا خواهد شد.

وی عنوان داشت: برگزاری جلسات آموزشی ویژه زنان زندانی با حضور مبلغان و اهدای بسته‌های فرهنگی برای تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و عاشورا، برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس ویژه بانوان و برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه دانش‌آموزان با محوریت کتاب «لبخند مادرانه» از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اصفهان است.

سعیدی خاطرنشان کرد: افتتاح «سرای بانوان» در دوم مهر ماه در شهرستان خوانسار برای ایجاد محل دورهمی امنی برای بانوان، برپایی پایگاه‌های بینایی‌سنجی ویژه خانواده‌ها در پایگاه‌های بسیج شهرستان تیران و کرون، نمایشگاه بازسازی صحنه‌های دفاع مقدس با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس در شهرستان شاهین‌شهر، برگزاری همایش «نقش زنان در دفاع مقدس» در شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و برپایی نمایشگاه عصر عاشورا با محوریت نقش زنان عاشورا در شهرستان خمینی‌شهر از جمله اقدامات در هفته دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار