نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نبود تعامل میان مدیران دستگاه های مربوط به صنعت باعث شد که فارس در سال های گذشته شاهد عقب ماندگی در این بخش مهم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار مدیران شهرک صنعتی با بیان اینکه صنعتگران زیادی از فارس خارج شدند، گفت: حدود ۴ سال پیش گروهی دلال استان های دیگر به دنبال سرمایه گذاران و صنعتگران فارس می آمدند و با ارائه مشوق هایی آن ها را به استان های خود منتقل کردند.

وی افزود: جای سوال است چرا در استانی دیگر مدیران می توانند در انجام کارها تخفیف دهند اما در فارس چنین نیست.

امام جمعه شیراز بیان کرد: نبود هماهنگی و تعامل مدیران دستگاه های مربوط به صنعت باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این بخش شده است.

آیت الله ایمانی اظهار داشت: زمانیکه کار یک سرمایه گذاری و فعالیت صنعتی در جایی با گذشت زمان و معطلی مواجه می شود باید بدانیم که کار از شفافیت در حال خارج شدن است.

وی ادامه داد: زمانی می توانیم سرمایه گذار و صنعتگر را جذب کنیم که همه مدیران و کارشناسان باهم و برای موفقیت نظام حرکت کنند نه اینکه هرکدام با نگاه خود مانعی برای پیشرفت شوند.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: امروز جامعه و سرمایه گذاری به دنبال انجام آسان و سریع هستند و اگر قرار باشد در ادارات گرفتار شوند به طور حتم به جایی دیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/ر

نبود هماهنگی و تعامل موجب باعث عقب ماندگی صنعت فارس شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار