امام جمعه شهرستان دهاقان گفت:تهیه برنامه استراتژیک برای اینکه دچار روزمرگی نشویم مهم تلقی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام اصغر رضوانی عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار گلشن، اظهار کرد: همه افرادی‌که در ادارات کار می‌کنند، جای فقیهی که در زمان غیبت امور به او واگذار شده نشسته‌اند.

وی کرسی مسؤولیت را عبادت دانست و افزود: کرسی مسؤولیت عبادت بوده و در اصل خدمت به خلق الهی است.

امام جمعه شهرستان دهاقان اذعان کرد: با خوش‌رویی، گره‌گشایی و اجرای قانون  به مردم خدمت کرده و سعی کنید دچار روزمرگی نشوید.

وی با بیان اینکه شهردار باید برنامه استراتژیک تهیه کند، اذعان کرد: تهیه برنامه استراتژیک برای اینکه دچار روزمرگی نشویم مهم تلقی می‌شود.

رضوانی توزیع متوازن خدمت را نیاز ضروری شهر دانست و بیان کرد: توزیع متوازن خدمت در سطح شهر برای این است که قصه شمال و جنوب شهر از نظر اصطلاحات رفع شود.

وی تصریح کرد: در شهر دهاقان از اول تا آخر شهر یک قنات وجود دارد که هر لحظه ممکن است منجر به بروز بحران شود که باید توجه ویژه به آن شود.

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: دهاقان و گلشن از میراث فرهنگی برخوردار بوده که باید به بازسازی و مرمت آن توجه شده و زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود.

وی افزود: ما شهرداری نمی‌خواهیم که پشت میز بنشیند بلکه باید توان جذب بودجه را داشته باشد.

همچنین در ادامه داود طغرایی اظهار کرد: آرزوی موفقیت روز افزون برای شهردار جدید شهر گلشن دارم و به ایشان تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به عملکرد نخستین شایسته شهردار گلشن، بیان داشت: همچنین نخستین شهردار 2 دوره قبل گلشن خدمات شایسته‌ای انجام دادند که از وی کمال تشکر را دارم.

شهردار سابق گلشن با اشاره به اینکه احداث زیرگذر، راه‌اندازی اورژانش 115، بلوار و پارک از جمله فعالیت‌های مثمرثمر وی است، اذعان کرد: بنده در طی 6 ماه خدمت در شهر گلشن احداث مجموعه فرهنگی شهدای گمنام به ارزش 3 میلیلرد ریال، احداث نخستین المان شهر، نصب المان شهدای گمنام شهر به ارزش 300 میلیون ریال را پیگیری کردم.

طغرایی در پایان عنوان کرد: راه‌‌اندازی پارک بادی، انتقال موفق زباله‌ها از روز به شب، راه‌اندازی فاز دوم بلوار شاهد و تکمیل ساختمان آنش‌نشانی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در راستای خدمت به مردم گلشن در این دوران بود.

گفتنی است در این مراسم از داود طغرایی شهردار سابق گلشن دهاقان تجلیل به عمل آمد و علی رضایی به عنوان  شهردار جدید گلشن دهاقان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه شهردار گلشن دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.