مسوول هماهنگی پیوند اعضا بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تا به‌حال قریب به 13 هزار فرم اهدای عضو در تبریز توسط سفیران زحمتکش تکمیل و منجر به صدور کارت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رسول زارع‌زاده مسوول هماهنگی پیوند اعضا بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری دومین هم‌اندیشی سند تدبیرتوسعه آذربایجان‌شرقی در هفته گذشته گفت: امیدواریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز همان‌طور که در سند تدبیر توسعه استان قید شده نسبت به راه‌اندازی بخش پیوند اعضا در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اقدام عاجل به عمل آورد تا شاهد التیام درد بیماران منتظر در صف مرگ باشیم.

وی افزود: همزمان با دومین هم‌اندیشی سند تدبیر و توسعه استان همکاران نستوه اهداء اعضا بسیج جامعه پزشکی استان به توزیع فرم اهداء عضو در میان شرکت‌کنندگان در هم‌اندیشی پرداختند که با استقبال بی‌نظیر مدعوین مواجه شدند و افراد زیادی اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم‌های اهدای عضو کردند.

زارع‌زاده خاطرنشان ساخت: عزیزانی که تا کنون فرم اهدای عضو را تکمیل کرده اما هنوز کارت اهدا دریافت نکرده‌اند با ارسال پیامک برای حضور در یک همایش دعوت شده و کارت خود را دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ش

صدورت 13 هزار کارت اهدا عضو درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.