ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، امام جمعه سیرجان و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ جواد زمانی راد مسئول روابط عمومی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پیش از ظهر امروز ۲۳ مهرجاری با حضور حجت‌الاسلام علی جلالی؛مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان افتتاح شد.

وی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان طی نشستی با کارکنان این اداره از زحمات و تلاش های این مجموعه قدردانی و افزود: آنچه ما را به موفقیت رسانده است جدیت وتلاش بوده است و این روحیه باید در بین همه تدوام داشته باشد لذا خواستاریم که از تمامی ظرفیتهای موجود به خوبی استفاده شود.

وی افزود:یکی ازنگرانی های ما در شهرستان های استان، وجود یک ساختمان مستقل بوده است که امروز با افتتاح این ساختمان این دغدغه برطرف شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت:روحیه تعاملی که امروز وجود دارد باعث شده که بتوانیم قدمهای مفیدی برداریم لذا در داخل اداره کل نیز باهمکاری وتلاش همکاران سعی شده است طرح ها و برنامه ها به خوبی اجراشود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی ساختمان مجزا تبلیغات اسلامی سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار