کانال تلگرامی یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با هدف کاهش جرم در حوزه آثار تاریخی این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ حسن محمدی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: فعال سازی مشارکت‌های اجتماعی، نظارت بیشتر به آثار و تشدید مراقبت و حضور به موقع نیرو‌های یگان در آثار تاریخی، بنا‌ها و محوطه‌های گردشگری از دیگر اهداف مهم راه اندازی این کانال در شبکه پیام رسان تلگرام است.
سرهنگ حسن محمدی افزود:یکهزار و ۵۳۱ اثر تاریخی در این استان به ثبت رسیده است که وظیفه مراقبت از این میراث فرهنگی بر عهده یگان حفاظت است.
وی اضافه کرد:کانال تلگرامی یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی به منظور تشدید مراقبت‌ها و تسریع در دریافت اخبار و اطلاعات مردمی با هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه فعال سازی مشارکت‌های اجتماعی با هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها انجام شده اظهارکرد: جلسات مشترکی با دعوت از ارگان‌های همیار از جمله فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شهرداری ها، پایگاه‌های بسیج، مقام‌های قضایی و بخشداران با نظارت فرمانداران تشکیل شده است.
سرهنگ محمدی از اصحاب رسانه، عموم مردم و دوستداران میراث فرهنگی خواست تا با اطلاع رسانی این کانال تلگرامی همکاری بیشتری را با یگان حفاظت میراث فرهنگی داشته باشند و در امر خطیر حراست و مراقبت‌های شبانه روزی مشارکت نمایند.

انتهای پیام/م

راه اندازی کانال تلگرامی یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.