عامل برداشت از حساب شهروند نیشابورى توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان شناسایى و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ بیات مختارى فرمانده انتظامى شهرستان نیشابور گفت: خانمى به پلیس فتا شهرستان مراجعه و عنوان نمود مبالغى که براى واریز شهریه دانشگاه در حساب کارت عابر بانک خود داشته، به صورت غیر مجاز از حساب وى خارج شده و تقاضاى رسیدگى و شناسایى عامل برداشت غیر مجاز از حساب خود را داشت.

وی گفت: با توجه به اظهارات شاکى، کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز و در پى بررسى‌هاى صورت گرفته و تحقیقات فنى انجام شده پسرى ۲۱ ساله شناسایى گردید.

فرمانده انتظامى شهرستان نیشابور در رابطه با انگیزه متهم و روش دستیابى به اطلاعات حساب شاکى گفت: متهم که از دوستان برادر شاکیه بوده چندى قبل براى خرید شارژ از دستگاه خودپرداز بلافاصله از غفلت برادر شاکى سوء استفاده کرده و همزمان رمز دوم براى کارت تعریف مى‌نماید و از این طریق با برداشت غیر مجاز حساب کارت عابر بانک شاکیه را تخلیه نموده‌است.
 
سرهنگ بیات مختارى افزود: با شناسایى و دستگیرى متهم، پرونده به همراه طرفین به دادسرا ارسال گردید.

وی گفت: براى پیشگیرى از تکرار اینگونه جرایم حتما در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی باید دقت نمود، ضمن آن‌که به هیچ عنوان نباید کارت بانکی را به دیگران سپرد.

فرمانده انتظامى شهرستان نیشابور تاکید کرد: تغییر رمز اول و دوم کارت به صورت دوره‌ای یک ضرورت است که نباید هیچگاه این امر را فراموش کرد.

سرهنگ بیات مختارى گفت: پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان بوده و افراد می‌توانند در صورت مشاهده چنین جرایمی مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش دهند.

انتهای پیام //ز . ج.
 

دستگیری عامل برداشت از حساب شهروند نیشابوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.