۱۸۰۰ نفر از اتباع بیگانه استان فارس زیرپوشش ‌سوادآموزی قرار گرفتند.

سواد آموزی هزار ۸۰۰ تبعه بیگانه در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی ملک‌پور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در جلسه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در فارس گفت: تمام سوادآموزان طرح سوادآموزی کمیساریای عالی سازمان ملل در فارس تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان این که طرح سوادآموزی کمیساریا از ابتدای تیرماه در شیراز آغاز شده است، افزود: برای کنترل و نظارت بهتر و دقیق‌تر بر طرح، نواحی چهارگانه شیراز و مرودشت برای اجرای طرح انتخاب شدند و آموزش‌دهندگان نیز از بین نیرو‌های متعهد و کارآمد و با تجربه که در سال‌های قبل نیز عملکرد موفق داشته‌اند، برگزیده شدند.

ملک‌پور ادامه داد: سوادآموزی استان فارس علاوه بر تحت پوشش قراردادن صددرصدی سوادآموزان طرح کمیساریا به تعداد ۳۹۷ نفر، هزار و ۵۰۰ تبعه بیگانه را نیز تحت پوشش قرار داده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به مدت زمان قرارداد طرح کمیساریا و چگونگی اجرای دقیق آن، تصریح کرد: برای اجرای این طرح در مدت زمان پیش بینی شده، ابتدا لازم است در قرارداد واحدی از طرف کمیساریا، موارد مربوط به تشکل طرف قرارداد به استان‌ها واگذار شود و با توجه به مشکلات حوزه سوادآموزی و مسائل مربوط به دوره‌های سوادآموزی و انتقال و سامانه و همچنین امکان بروز مشکلات مالی مدت قرارداد نیز افزایش یابد.
انتهای پیام/ر

آغاز طرح سوادآموزی کمیساریا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار