مقام برتر تیم دانشجویان دانشگاه تبریز در مسابقات سراسری متالوگرافی

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز گفت: تیم دانشجویان دانشگاه تبریز در دومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی به عنوان یکی از 6 تیم برتر این دوره مسابقات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدرضا شبگرد رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز گفت: 21 تیم شرکت‌کننده در مسابقات سراسری متالوگرافی از دانشگاه‌های سراسر کشور در دو بخش آهنی و غیرآهنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم آذرمتال دانشگاه تبریز متشکل از پیمان ابراهیم‌نژاد و بهنام نورمحمدی موفق به کسب مقام سوم در بخش آهنی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از دانشگاه‌های تبریز، صنعتی اصفهان، شیراز، صنعتی شاهرود، زنجان، اراک و ... بودند، افزود: دومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی به همت انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف ایجاد فضای رقابتی در میان دانشجویان به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:این دانشکده با داشتن سابقه طولانی 6 دهه فعالیت در تربیت مهندسان کارآمد برای صنایع و امکانات متعدد آزمایشگاهی و کارگاهی از توان بالقوه زیادی در انجام پروژه‌های استراتژیک از طراحی تا ساخت در کشور برخوردار است.

وی اضافه کرد: دانشکده فنی دانشگاه تبریز در سال ۱۳۳۷ تأسیس و در سال ۱۳۸۲ دانشکده مهندسی مکانیک از آن منفک شد و در حال حاضر این دانشکده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دانشکده‌های دانشگاه تبریز با بیش از یک‌هزار500 دانشجو و 50 استاد در چهار گروه علمی مشغول فعالیت است.

 

انتهای پیام/ش

تیم دانشجویان دانشگاه تبریز مقام برتر را بدست آوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.