تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین حسینی در موکب احمد بن موسی (ع) اسکان یافتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یقطین مسئول موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه اظهار کرد: از چهارم تا دهم آبان علاوه بر اسکان ۶ هزار و ۴۰۰ زائر حسینی و توزیع ۲ هزار پرس غذا در هر وعده، بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز توسط ۳۰ دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز به صورت رایگان به مرز شلمچه و برعکس جا به جا شده اند.

وی تصریح کرد: از دیگر خدمات این موکب به زائران اربعین حسینی، پاکسازی و جمع آوری پسماند چهار کیلومتر مسیر رفت و برگشت مسیر زائرین ایرانی تا نقطه صفر مرزی است.

یقطین اضافه کرد: استقرار ۱۶۳ پاکبان، ناظر، راننده، کارشناس ایمنی و آموزش گر در مسیر‌های خدماتی در دو شیفت کاری صبح از ساعت پنج تا ۱۶ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۳ بامداد با تجهیزات کامل از دیگر خدمات موکب احمد بن موسی (ع) به زائران اربعین است.

مسئول موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه ادامه داد: از دیگر خدمات ارائه شده در این موکب، استقرار ۱۰ دستگاه ماشین حمل پسماند مکانیزه، ۳ دستگاه تانکر شستشو مکانیزه، ۳ دستگاه نیسان وانت حمل مواد بازیافتی، یک دستگاه خودروی مکانیزه مخزن شوی، نصب بیش از ۵۵۰ متر مربع بنر راهنما، راه اندازی شش باب سرویس بهداشتی، چاپ ۲ هزار برگ پوستر آموزشی و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و نصب در محل‌های خدماتی است.

انتهای پیام/ن

اسکان زائران در موکب احمد بن موسی (ع)

برچسب ها: اخبار فارس ، موکب ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار