راه اندازی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های آذربایجان شرقی

رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی از راه‌اندازی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛روح‌الله دهقان‌نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های آذربایجان شرقی گفت:کانون‌های بسیج رسانه در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی در حال شکل گیری بوده که با راه اندازی این کانون‌ها تعداد اعضای بسیج رسانه افزایش یافته و هم پوشش بسیج رسانه در سطح استان فراگیر خواهد شد.

وی افزود:درهفته بسیج سال جاری نیز 5کانون در برخی از شهرستانها افتتاح خواهدشد که ان‌شاءالله با تشکیل کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های استان بتوانیم آن رسالتی که در فرهنگ رسانه، جامعه انقلابی و آموزش و تربیت خبرنگارانی در تراز انقلاب اسلامی باشد، انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در ادامه به برگزاری جشنواره ابوذر در این استان نیز اشاره کرد و گفت: نزدیک به 500 اثر به این جشنواره ارسال شد که پس از جلسه هیئت انتخاب در نهایت 147 اثر به مرحله نهایی و داوری راه یافت.

دهقان‌نژاد خاطر نشان کرد: تاکید سازمان بسیج رسانه به استفاده از داوران بومی در این جشنواره است و ما نیز در این راستا از پنج داور بومی که از فعالان، پیشکسوتان، صاحب‌نظران و کارشناسان رسانه و مطبوعات در استان می‌باشند استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه، استان آذربایجان‌شرقی همواره یکی از پیشتازان عرصه رسانه در کشور است،تصریح کرد: بر همین اساس آثار خوبی به جشنواره ارسال شده است، همچنین محورهای اقتصاد مقاومتی، تبریز 2018 و دریاچه ارومیه با استقبال خوب خبرنگاران مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پایان گفت: نتایج این مرحله از داوری هفته اول آذر ماه اعلام می‌شود و طرح‌های برگزیده استانی به مرحله نهایی جشنواره سراسری ابوذر ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذردر آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.