مسئول بسیج علمی و فناوری کشور از فعالیت برای ساخت پهبادهای رادارگریز توسط جامعه بسیجی خبرداد.

طراحی پهباد‌های رادارگریز به کمک جامعه بسیجی کشورحسین قدیانی مسئول بسیج علمی و فناوری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص دستاورد‌های بسیج در حوزه هوافضا گفت: یکی از عرصه‌های مهم و مورد نیاز کشور هوافضا است و از آنجایی که برای بسیجی هیچ محدودیتی وجود ندارد در حال حاضر مشغول به فعالیت در این حوزه بوده و امید واریم که در سنوات آینده بتوانیم خروجی این محصولات را در معرض دید جامعه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اسفند ماه سال گذشته نمایشگاهی برگزار شد و در آن  نمونه‌هایی از دستاورد‌ها و تحقیقات هوافضایی به نمایش گذاشته شد که از جمله آن‌ها پهباد‌هایی است که فعالان بسیج بر روی آن کار کردند؛ پهباد‌هایی رادارگریز که قابلیت مانور بسیار دارند و در مأموریت‌ها به کار گرفته می‌شوند.

مسئول بسیج علمی و فناوری کشور درمورد تحریم‌هایی که در حوزه هوافضا و هواپیما سازی وجود دارد، اظهار کرد: باتوجه به تحریم‌ها نیاز به همکاری مشترک داریم که البته این همکاری نه به جهت بنیه دانشی به جهت مالی است زیرا بسیجیان کشور و دانشگاهیان از لحاظ دانش در بهترین سطح قرار داند.

قدیانی یادآور شد: هدف تشکیل قرارگاه جهاد علم و فناوری برای این بود که ظرفیت‌های کل کشور پای کار بیایند تا کار‌هایی بزرگ را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

تلاش برای ساخت پهبادهای رادار گریز در جامعه بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار