فرماندار کوهرنگ از ارسال ۳۰ هزار لیتر آب شرب معدنی بسته‌بندی شده برای مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی زمانپور گفت: با توجه به قطعی آب در پی زلزله اخیر در بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های کرمانشاه، ۲ محموله آب معدنی با همکاری خیران شهرک صنعتی کوهرنگ، به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی با اشاره به زلزله یکشنبه شب گذشته در کوهرنگ افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان از زمان وقوع زلزله تا کنون در حالت آماده باش است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: بر اساس گزارش دریافتی از مناطق موگویی، بازفت و دوآب صمصامی، بخش زیادی از خانه‌های مسکونی قدیمی در این نقاط دچار آسیب شده است که میزان این خسارت در دست بررسی است.

زمانپور با بیان آسیب دیدگی ۴۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی بخش دوآب صمصامی کوهرنگ گفت: اکیپ‌های امداد نجات با استقرار در مناطق زلزله زده و توزیع پتو و چادر صحرایی، به آسیب دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: ۱۰ اکیپ بهداشت و درمان و امدادگران هلال احمر نیز با تجهیزات کامل برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی و در کمترین زمان ممکن پس از وقوع زلزله، به محل حادثه اعزام گردید.

گفتنی است: همزمان با وقوع زمین لرزه در چند نقطه از کشور، زلزله‌ای به بزرگی ۳ و پنج دهم ریشتر در ساعت ۲۲:۲۶ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ در مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری رخ داد که در شهرکرد (مرکز) و نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری احساس شد.

این زلزله در کرمانشاه، خسارات جانی و مالی به دنبال داشت.

انتهای پیام/ش

ارسال ۲ محموله آب معدنی به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار