مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: امروز پاسداران ما، هم مرز در جولان هستند و با دستور ولی فقیه و در یک گام می توانیم اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم.

جبهه مقاومت بیش از گذشته قدرتمند شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار عزت اله جعفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی،پیش از ظهر امروز در همایش فاتحان سوسنگرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما هیچ‌گاه روزهای اول انقلاب و توطئه های طرح ریزی شده توسط آمریکای جنایتکار و یارانش بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراموش نخواهیم کرد اما خوشبختانه همه این توطئه ها توسط انقلاب اسلامی خنثی شده است.

 

وی با اشاره به رشادتها و ایثارگری های نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس گفت: در سالهای اول انقلاب، سپاه پاسداران بعنوان مولود انقلاب در حال تثبیت انقلاب بود، که اولین توطئه عملی در کردستان روی داد و عمده قوای سپاه و بخشی از ارتش درگیر آن شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پس از آن دشمن با تحمیل جنگ هشت ساله، توطئه جدیدی بر علیه ملت ایران راه اندازی کرد و دشمن به خیال اینکه می تواند انقلاب را بشکند، با تمام توان به ایران حمله کرد اما نتوانست، چون این انقلاب نور الهی است.

 

وی با بیان اینکه نتیجه مبارزه با خدا همیشه شکست، با اشاره به رشارت های رزمندگان در عملیات آزادسازی سوسنگرد افزود: مدافعان سوسنگرد با خلوص نیت و توکل به خدا از این شهر دفاع کردند و دشمن را شکست دادند.

 

سردار جعفری یادآور شد: امروز نیز دشمنان اسلام می کوشند مقاومت را در جبهه مقاومت بشکنند، اما موفق نشدند، ما در سالهای ابتدایی انقلاب در حال تثبیت و دفاع از کشور بودیم اما امروز این دفاع در گستره جهان اسلام است.

 

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت قوت گرفته، جبهه ای شکل گرفته که رهبر کبیر انقلاب پیش بینی کرده بودند و امروز لشکریان توحید به دست مردم تشکیل شده اند، اسرائیل غاصب به فکر از بین بردن ارتش عراق و سوریه بود اما اکنون تن اسرائیل می لرزد.

 

وی ادامه داد: امروز پاسداران ما، هم مرز در جولان هستند و با دستور ولی فقیه و در یک گام می توانیم اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان در پایان یادآور شد: علی رغم اینکه آمریکا گفته بود، هرگز اجازه اتحاد جبهه حشد شعبی عراق و جبهه مقاومت سوریه را نخواهیم داد، اما امروز شاهد موفقیت های این دو جبهه در کنار هم در جبهه بوکمال هستیم.

 انتهای پیام/خ

در یک گام می‌توانیم اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.