رئیس سازمان نظام مهندسی ایران گفت: بهبود وضعیت مسکن و رفع مشکل بیکاری در ایجاد اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ رجبی در دیدار با مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس بیان کرد: درصد بالایی از آسیب‌های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد و بهبود وضعیت مسکن کمک بزرگی برای رفع مشکل ساخت و ساز در کشور است.

وی بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات، نقاط ضعف و  بهبود وضعیت مسکن دانست و افزود: برای ایجاد یک رابطه منطقی بین سازندگان، فروشندگان و خریداران باید از مدیریت مشارکتی شامل نهادها، موسسات و بانک‌های مرتبط با بخش مسکن استفاده کرد.

علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان فارس نیز تصریح کرد: وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن است، که بانک مسکن پارسال بیشترین سهم را در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته و ۱۰ درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی به غیر از مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت است، و در حوزه تقاضای بانک مسکن نیز با ارائه وام ۱۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن و کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی باعث شده درحال حاضر ۱۳ هزار نفر متقاضی خرید خانه در تمام شعب این مدیریت سپرده گذاری کنند.
انتهای پیام/ت

بهبود وضعیت مسکن در ایجاد  اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار