بر اساس گزارش‌ها، ولیعهد عربستان به طور منظم با شاهزادگان بازداشت‌شده سعودی درباره صرف نظر کردن از بخش‌های زیادی از ثروتشان مذاکره می‌کند

دیدار و گفتگوی مداوم محمد بن سلمان با شاهزادگان سعودی در محل بازداشتشانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، به طور منظم از هتل «ریتز کارلتون» در غرب ریاض که شاهزادگان و تجار متهم به فساد سعودی در آن بازداشت شده‌اند، بازدید می‌کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی در این‌باره نوشت: مقامات عربستان می‌گویند محمد بن سلمان که ریاست (باصطلاح) کمیته مبارزه با فساد را برعهده دارد، به همراه شماری از افراد مورد اعتماد خود به (هتل مذکور) رفت و آمد می‌کند.

به نوشته این روزنامه، افزون بر آن، بن سلمان از شماری از کاخ‌های پادشاهی بازدید می‌کند و ساعات‌ها برای این بازدید‌ها وقت صرف می‌کند.

وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود نوشته است: بازداشت‌شدگان، طی دو هفته گذشته با بن سلمان و نماینده وی در خصوص صرف نظر کردن از بخش‌های زیادی از ثروت‌های خود و تحویل آن به دولت، در قبال آزادیشان مذاکره می‌کردند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، از بازداشت‌شدگان خواسته شده است، عینا از همان مبالغی که به گفته مقامات سعودی از راه‌های «غیرقانونی» کسب کرده‌اند، صرف نظر کنند و آن را به دولت تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدار محمد بن سلمان با شاهزادگان بازداشت‌شده سعودی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
آل سعود در دوران جهل و جهالت بسر میبردوشکمهاشون از حرام پر شده است ،خداوند متعال بزودی زود به سزای اعمالشا ن برساند.
آخرین اخبار