۱۲ نمایش از گروه‌های منتخب مازندران برای اجرا در جشنواره تئاتر بسیج انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله در شهرستان ساری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ١٢ نمایش از گروه‌های منتخب استان برای اجرا انتخاب شدند، افزود: ٦ نمایش در بخش صحنه‌ای در سالن‌های سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن آمفی‌تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: ٦ نمایش بخش بچه‌های محله در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار شد.

هراسانی افزود: از این ١٢ نمایش سه نمایش از ساری، دو نمایش از بابل، دو نمایش از آمل و یک نمایش از شهر‌های نور، رامسر، تنکابن، نکا و قائم‌شهر است.

علیرضا سعیدی کیاسری دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران با بیان اینکه ۲۷ نمایش برای مرحله بازبینی جشنواره تئاتر بسیج مازندران انتخاب شدند، گفت: هئیت داوران از این تعداد ۷ نمایش را جهت حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند.

وی افزود: نمایش‌های «زنگار» به کارگردانی محمدجواد رحمانی از ساری، «مشتی پلوری» به کارگردانی سعید شفیعیان از آمل و نمایش «قناسه» به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن بصورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: نمایش‌های «سوفیای من» به کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد از رامسر، «ترانه‌ای برای آیدا» به کارگردانی پرهام اخلاقی از ساری، «حریر» به کارگردانی بهناز دوستی از ساری و «وهم خیال» به کارگردانی هانی خیرالله پور از بابل بطور مشروط و در صورت اصلاح موارد مطرح شده، به جمع آثار مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

جشنواره تئاتر بسیج مازندران از ۳۰ آبان آغاز شد و امروز دوم آذر ماه در ساری به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره تئاتر بسیج در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.