مهدی فخیم زاده هنرمند کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام به واکنش ها درباره پست جنجالی شب گذشته‌اش واکنش نشان داد.

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی فخیم زاده هنرمند کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام به حواشی به وجود آمده پس از پست اینستاگرامی جنجالی خود واکنش نشان داد و نوشت:

"امروز پستی گذاشته بودم که در مورد انتخابات ریاست جمهموری بود. دران پست متذکر شده بودم که من درانتخابات بنفع اقای روحانی فعالیت کردم واکنون پشیمانم . منظورم این بود که از نحو عملکرد اقای روحانی درزمینه مسایل فرهنگی وهنری بخصوص سینما ناراضی هستم. متاسفانه بعضی از دوستان شروع به اظهار نظردرباره مباحث مختلف سیاسی واجتماعی نمودند و مسایلی را مطر ح کردند که بهیچ وجه مورد نظر بنده نبود درنتیجه مجبور شدم پست را بردارم.

دوستان عزیز من نترسیدم و پاک کردن پست بدلیل ترس نبود . من اصولا ادم سیاسی نیستم وبطور معمول در مسایل مختلف بجز مباحث سینمایی وتلویزیونی دخالت نمیکنم . من یک سینما گرم وتمام مطالبی که مطرح میکنم منحصرا در حیطه تخصصی خودم است وشرکت در انتخابات وحمایت از هر کاندیدایی بدلیل قولها وبرنامهایی است که درزمینه مسایل فرهنگی دارندولاغیر.


تکمله: (البته وقتی میگم سیاسی نیستم یعنی تخصصی درمورد مسایل سیاسی ندارم. همانطور که در مورد مباحث اقتصادی واجتماعی تخصصی ندارم درنتیجه نظراتم دراینگونه موارد نمیتواند قابل استناد وانتشار باشد وگرنه مسلما هرکسی نظرات و برداشتها وسلیقه هایی دارد)".

لازم به ذکر است فخیم‌زاده شب گذشته پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و در آن به نوعی از رءی خود در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ابراز پشیمانی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

پشیمانی مهدی فخیم‌زاده از رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

توضیح مهدی فخیم زاده درباره پست اینستاگرامی جنجالی+عکس

انتهای پیام/

توضیحات فخیم زاده درباره پست جنجالی اینستاگرام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
جی بگم والا
آخرین اخبار