امام جمعه اصفهان گفت: لازم است که حوزه‌های علمیه در مناطق محروم استان اصفهان سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند، چراکه برای بسیاری از آن‌ها دانشگاه رفتن مقدور نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: با توجه به نقش بانوان در خانواده هر چه در این زمینه هزینه کنیم، در حقیقت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی با تأکید بر توجه ویژه به مناطق محروم افزود: در مناطقی مانند خور و بیابانک یا سمیرم که محروم هستند، لازم است که حوزه‌های علمیه سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند، چراکه برای بسیاری از آن‌ها دانشگاه رفتن مقدور نیست.

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از موضوعات مهمی که به ائمه جمعه شهرستان‌ها تأکید شده است، حمایت و توسعه حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی تصریح کرد: محتوای آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران باید متناسب با نیاز آنان و مسائل کنونی جامعه باشد تا آموزش و تربیت آن‌ها در جامعه مثمرثمر باشد.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از تلاش‌ها و زحمات نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تقدیر کرد و گفت: تدبیر، برنامه‌ریزی، اجرا، پیگیری و مدیریت از اصول کار در حوزه‌های علمیه است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان این‌که مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های حوزه‌های علمیه خواهران است، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه حجاب و عفاف، اسراف و تبذیر، ‌خانواده، سبک زندگی اسلامی و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی آن فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.