معاون قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.

ایجاد بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی دائم توسط قرارگاه قدس جنوب شرق سپاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شغل و فرصت شغلی دائم و فصلی در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ شهرام اسکندری گفت: قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در راستای افزایش امنیت پایدار در جنوب شرق کشور اقدامات خود را در بخش‌های مختلف شامل توسعه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و شاخص‌های بهداشتی و امنیتی در این خطه از کشور در دستور کار قرار داده است.

معاون اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور محسوب می‌شود که دارای نرخ بیکاری بالایی است، گفت: در همین راستا قرارگاه قدس پروژه‌هایی را در زمینه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در دستور کار دارد و در ۲ سال و نیم گذشته ۱۴ هزار و ۸۰ پروژه در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، اشتغال، آموزش و بهداشت مصوب شده و به مرحله اجرا رسیده که بخش عمده آن یعنی بیش از ۶۰ درصد تکمیل شده و مابقی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی در پی کار کارشناسانه دقیق به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که نخستین مشتری تولیدات این کارگاه‌ها سپاه است و کالا‌های تولید شده شامل دفتر، کیف، پوشاک، گوشت قرمز و بلدرچین که در مناطق محروم توزیع می‌شود از طریق این کارگاه‌ها تامین می‌شود.

اسکندری ادامه داد: در پی راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شغل و فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که بخشی موقت و فصلی و بخشی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شغل دائم است.

انتهای پیام/گ

ایجاد فرصت شغلی توسط قرارگاه قدس سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار