رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد بر خلاف اسلافش به وعده انتخاباتی خود درباره انتقال سفارت این کشور در فلسطین اشغالی عمل کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد او بر خلاف رؤسای جمهور پیشین این کشور به وعده انتخاباتی خود درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی عمل کرده است.

او این مطلب را در توییت خود اعلام و همچنین یک کلیپ ویدیویی را منتشر کرد که در آن وعده‌های بیل کلینتون، جرج دبلیو بوش و باراک اوباما، رؤسای جمهور سابق آمریکا، درباره به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان «پایتخت» رژیم جعلی صهیونیستی شنیده می‌شود.

توییت جدید ترامپ درباره اقدام گستاخانه‌اش علیه قدس شریف

 رئیس جمهور آمریکا روز ششم دسامبر طی سخنانی در کاخ سفید قدس اشغالی را به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی به رسمیت شناخت و به وزارت امور خارجه آمریکا دستور داد که مقدمات انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو را به قدس شریف مهیا سازد.

این اقدام بر خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است. این تصمیم ترامپ همچنین موجی از اعتراض‌های شدید را در جهان به همراه داشته است.

انتهای پیام/

توییت ترامپ درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
شما اگه می تونی اول کشور خودتوسر وسامان بده بعد تو امور کشورهای دیگه دخالت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
چه کارا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
همیشه قوی هر کاری که میخواهد میکند .و ضعیف کاری از دستش بر نمی آید .بغداد و عراق و نیمه شمالی سوریه تا مدیترانه متعلق به ایران بود .اعراب آنجا را گرفتند .و ایرانیها که مسلمان شدند عربها را در کنارشان پذیرفتند .اما اعراب با گستاخی همه چیز را به نام خود زدند .حتی خلیج فارس را هم خلیج عرب نامیدند. اگر همکاری صورت بگیرد باید به مسلمانان ایرانی احترام بگذارند و حقوق آنهارا به. سمیت بشناسند .آمریکا غلط میکند قدس را پایتخت یهودیان مهاجر اروپایی قلمداد کند .اعراب باید به خود بیایند .و حقوق دیگر مسلمانان را نادیده نگیرند
Germany
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
این شلوغ بازی ها علتش پرت کردن حواس سید حسن نصر لله دوستدارانش و به قتل رساندن اون است باید بیشتر از هر زمانی نصرلله امنیتش را حفظ کنه دارن مشغول میشن در حقیقت اگیپ قتل نصر لله فعالیتشو شروع کرده وبرده جلو و نزدیک شده باید محکم کاری کنید تا اسرائیل شاد نشه و زبون درازی نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
بیجا کرده
آخرین اخبار