در مراسمی از 34 باشگاه ورزشی برتر آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل از باشگاههای ورزشی برتر آذربایجان شرقیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، گفت: در آذربایجان شرقی 785 باشگاه ورزشی وجود دارد که در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت باشگاه های ورزشی باعث سلامت جسمی و روانی افراد جامعه می شود تاکید کرد: باید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در باشگاه های ورزشی حمایت شود .

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در یک سال گذشته باشگاه های استان از 600 باشگاه به 785 باشگاه افزایش یافته است که این در سایه حمایت از بخش خصوصی بوده است و این روند باید ادامه پیدا کند.

دبیر کمسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: با اینکه رویکرد ماده 5 برخورد با متخلفان است اما تشویق  باشگاه های برتر باعث ایجاد انگیزه برای رعایت قوانین و مقررات توسط دیگر باشگاه ها نیز می شود.


امیر غفرانی افزود: باشگاه های ورزشی در پیشگیری از بیماری ها و سلامت جامعه نقش اساسی دارند و باید با رعایت قوانین و مقررات این رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی همچنین گفت: باشگاه های ورزشی نباید عاملی برای افزایش فساد در جامعه شوند و باشگاه داران باید از انجام برخی اعمال مانند فروش مکمل های مضر، ترویج ورزش های رقص گونه و پخش موزیک های نامناسب خودداری کنند.

 

انتهای پیام/خ

حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در باشگاه های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.