فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد و ۲۲ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز برخورد جدی و عمیق با باند‌ها و شبکه‌های عمده قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه وتوزیع کالای قاچاق در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق شدند.

وی افزود: بیش از ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق را به همراه ۸۸ بسته تنباکو، دو هزار دارو و مکمل‌های نیروزای انسانی غیرمجاز، ۸۲۷ عدد دستگاه تصفیه آب، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین،۱۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق و انواع خوراکی و نوشیدنی‌های غیر مجاز کشف کنند.
وی گفت: در همین ارتباط نه دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /ر

کشف کالای قاچاق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.