استان گلستان با ۵ پله صعود رتبه یازدهم پرداخت تسهیلات رونق تولید به صنایع را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان گفت: نوسازی و باسازی واحد های تولیدی گلستان بخش اصلی برنامه های رونق تولید است که تاکنون برای باسازی و نوسازی ۶۱واحد تولیدی ۲۲۷میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: بدست آوردن رتبه ۱۱و پنج پله صعود برای استان گلستان بسیار مناسب است و اگر تمام نیرو های استان در مسیر راه اندازی تولید به کار گرفته شوند بزودی به رتبه های بهتری در این زمینه خواهیم رسید.

هاشمی ادامه داد: اگر تلاش جدی و مضاعفی در این زمینه صورت بگیرد می توان به رتبه های بالاتری رسید و بخش خصوصی با خیال راحت تری فعالیت خود را ادامه دهد و از حمایت ها نیز بهره مند خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اگر با بانکه بتوانیم ثبت قردادی داشته باشیم اعتقاد من این است دو یا سه پله دیگر صعود خواهیم کرد و باید نظارت وزارت ها در خصوص افزایش یابد.

قوانلو رییس صنعت، معدن و تجارت استان گفت: امسال ۷۸۵مصوبه با اعتبار هزار و ۲میلیارد تومان در این کارگروه تصویب شد و تاکنون ۶۶مورد با  ۹۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که امیدواریم شاهد رشد بیشتری باشیم.

انتهای پیام/ح

رتبه ۱۱در پرداخت تسهیلات رونق تولید به صنایع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.