مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: متقاضیان بن کتاب می توانند از امروز 22 تا 28 آذر با عضویت در سامانه ثبت نام بن کتاب ،بن کارت خرید خود را تهیه کنند.

آغاز پیش فروش بن تخفیف پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت، گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی در ایام برپایی نمایشگاه های کتاب استانی، کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را با 20 درصد تخفیف در اختیار دانشجویان،طلاب، اساتید، اعضای هیئت علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب جنوب کرمان از 2 دی امسال به مدت یک هفته در شهرستان جیرفت برگزار می شود،افزود: متقاضیان به منظور صرفه جویی در وقت و دریافت خدمات بهتر در نمایشگاه کتاب می توانند بن کارت های تخفیف را قبل از شروع نمایشگاه کتاب از امروز چهارشنبه 22 تا 28 آذر تهیه کنند.

اسحاقی افزود:اولین گام برای ورود به سامانه ثبت نام بن کتاب عضویت در این سامانه است و هر شخص هنگام ثبت نام، برای عضویت صرفا مجاز به ثبت یک شماره تلفن موبایل و ایمیل معتبر در سامانه است، چرا که مشخصات کارت خرید از طریق موبایل و ایمیل به وی پیامک می شود.

حسین اسحاقی تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم خود برای دریافت بن کارت باید شخصا به شعبه‌ بانک شهر مستقر در محل نمایشگاه مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.

وی گفت:مهلت استفاده از بن کارت ها را در کتابفروشی های سطح شهر تا دوهفته بعد از اتمام نمایشگاه است و بن کارت های تخفیف در مدت برگزاری نمایشگاه از طریق دستگاه های کارت خوان داخل غرفه ناشران مستقر در نمایشگاه و کتابفروشی های سطح شهر عضو طرح حمایتی نمایشگاه قابل استفاده می باشد.

اسحاقی افزود : چنانچه به هر دلیلی بن کارت های تخفیف کاملا استفاده نشد دارنده کارت دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می تواند با مراجعه به بانک شهر با کسر 20 درصد مبلغ خود را دریافت کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:هر شخص مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ ای کتاب است، و این بن کارت ها مخصوص همان نمایشگاه ثبت نامی می باشد و در نمایشگاه های دیگر فاقد اعتبار است.


انتهای پیام/س

 

 

پیش فروش بن تخفیف پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار