در نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک توانمندی‌های ۳۱ استان به نمایش درآمده است.

فتح آبادی دبیر اجرایی اولین نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر در اراک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: در نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک آثار صنایع دستی، سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان به نمایش درامده است.

نمایش توانمندی اقوام وعشایر ۳۱ استان در اراک



فتح آبادی دبیر اجرایی نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر در اراک گفت: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی، سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان کشور به نمایش درامده است.

فتح آبادی با بیان اینکه نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر برای اولین بار در اراک برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برپاشده و آثار و صنایع دستی و سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان کشوردر ۲۷۰ غرفه این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این نماشگاه را ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تشویق کارآفرینی و اشتغال‌های کوچک عنوان کرد.

این نمایشگاه تا اول دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور دراراک آماده بازدید علاقمند است.

نمایش توانمندی اقوام وعشایر ۳۱ استان در اراک

در مدت ۶ روز برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک نمایندگان فرهنگی و اجتماعی  استان های کشور شامل تولیدکنندگان بومی و محلی، گروه‌های هنری، هنرمندان صنایع دستی و فرش دستباف، سازمان‌های مردم نهاد،  حضور دارند و سیاه چادر‌هایی نمادین از تمام اقوام کشور به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی برپا شده است.

در این نمایشگاه بخش ویژه کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و برنامه ویژه‌ای به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برای بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

همچنین در این همایش فرهنگی هر روز گروه‌های هنری، موسیقی، محلی و تئاتر هنر اصیل ایرانی اسلامی را با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اجرا می‎‌کنند.


انتهای پیام / ج


برپایی اولین نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.