ذوالقدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور وزرای صنعت و فرهنگ برای بررسی افزایش نرخ تعرفه کاغذ در کمیسیون فرهنگی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی از حضور و‌زرای صنعت و ارشاد در نشست این کمیسیون خبر داد.

حضور شر‌یعتمداری و صالحی برای بررسی افزایش نرخ تعرفه کاغذ در کمیسیون فرهنگیسیده فاطمه ذوالقدر عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: شر‌یعتمداری وزیر صنعت و معدن و صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در این نشست برای بررسی موضوع افزایش نرخ تعرفه کاغذ حضور یافتند.

وی ادامه داد: وزرا گزارش دقیقی را درباره افزایش نرخ کاغذ و مشکلاتی را که در کشور به همراه داشته ارائه کردند و در ادامه نمایندگان حاضر هم سوالاتی را مطرح کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار کرد: یکی از دلایل گران شدن قیمت کاغذ در حقیقت بالا رفتن تعرفه جهانی آن است و در کنار آن افزایش نرخ ارز هم بی‌تاثیر نبوده که این دو در کنار احتکار کاغذ به وسیله برخی سودجویان باعث ایجاد شایعات و بالا رفتن نرخ تعرفه کاغذ شده است.

ذوالقدر تاکید کرد: در این جلسه قرار شد کار گروه مشترکی با حضور وزارتخانه‌های صنعت و ارشاد و همچنین دو نفر از نمایندگان مجلس یعنی آقایان قاضی‌زاده هاشمی و و‌کیلی این موضوع را بررسی کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی بیان کرد: این کار گروه با بررسی شایعات و دلایل افزایش نرخ تعرفه کاغذ به دنبال تقویت تولید داخلی و چگونگی واردات کاغذ خواهد بود تا بار دیگر این مشکلات پیش نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار