دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس در شیراز برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صبح امروز دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس با حضور رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در شیراز برگزار شد.

اسماعیل قزل‌سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در این مراسم گفت: یادواره شهدای دانشجو هر دو سال یکبار برگزار و برای برگزاری دومین یادواره ۱۲ کمیته از تابستان امسال در بخش‌های مختلف فعال شدند.

وی با اشاره به همکاری و تلاش دانشجویان و مسئولان تمام دانشگاه‌ها و مراکز علمی در برگزاری یادواره شهدای دانشجو، افزود: برپایی هفت جشنواره علمی، فرهنگی و قرآنی به همراه برگزاری ۵۶ پیش یادواره، جمع‌آوری عکس و خاطرات در قالب بانک جامع اطلاعات دانشجو دستاورد مهم دومین یادواره شهدای دانشجوی استان فارس بوده است.

قزل‌سفلی از صدور ۲۵۷ کارت دانشجویی ویژه شهدای دانشجوی استان فارس خبر داد و ادامه داد: در این راستا نیز دو مستند شهید شاخص دانشجوی استان فارس تهیه شده و امید است در آینده نزدیک تولیدات بیشتری تهیه شود.

گفتنی است در دومین یادواره شهدای دانشجوی استان فارس از بانک جامع اطلاعات شهدای دانشجوی استان فارس که در قالب اپلیکشن‌های مختلف طراحی شده بود، با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، سردار وحیدی و سردار وحیدی رونمایی شد.
انتهای پیام/ر

رونمایی از بانک جامع اطلاعات شهدای دانشجوی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار