برگزاری پنجمین دورره طرح برترین شرکت های غرب و شمال غرب کشوردر تبریز

پنجمین دورره طرح برترین شرکت های غرب و شمال غرب کشور در تبریز با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع پتروشیمی تبریز آغازشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛طرح ایران تک با هدف ارزیابی و معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمال غرب کشور، در این دوره با ارزیابی شرکت هایی از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه توسط نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی در این شش استان برگزار می شود.

ایران تک برای گروه های مختلف در جامعه از جمله سیاست گذاران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دارای اهمیت های نظیر، تحلیل روند اقتصادی منطقه، تدوین سیاست های اصلاحی، تحلیل بازار سرمایه، شناسایی فرصت های همکاری اقتصادی و تشویق رقابت در بخش دولتی و خصوصی می باشد.

تعداد شرکت های حاضر در طرح ایران تک، در دوره اول، 120 شرکت بودند که با توجه به استقبال شرکت ها و بنگاه های اقتصادی منطقه از این طرح، روند رشد مشارکت ایشان تا به امروز ادامه داشته است، بطوریکه که در مرحله چهارم و پنجم تعداد 500 شرکت بزرگ و تأثیر گذار منطقه شمالغرب با دبیرخانه ایران تک، همکاری کردند.

پنجمین دوره این طرح از ساعت 9 صبح امروز در مجتمع پتروشیمی تبریز آغازشده است.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری پنجمین دورره طرح برترین شرکت های غرب و شمال غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.