دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف 5 هکتار اراضی ملی و کشاورزی طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد و گفت: اولویت دادستانی مقابله و مبارزه با حاشیه نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخداد سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظ‌الله‌تعالی) مبنی بر مقابله با متصرفین اراضی ملی و حفظ انفال و بیت المال این امر در دستور کار این دادستانی قرار و امور این بخش بصورت شبانه روزی مورد رصد قرار دارد.

این مقام قضائی استان کرمان اعلام کرد:در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان موضوع اراضی ملی واقع در روستای سعیدی کرمان مورد بررسی قرار گرفت ومقرر گردیدکارگروهی مشترک از ادراه کل بنیاد مسکن،منابع طبیعی و ثبت اسناد واملاک استان به همراه اداره کل بازرسی راه کارها وپیشنهادات خود را دراین زمینه ارائه نمایند.

وی در خصوص رفع تصرف 5 هکتار اراضی ملی و کشاورزی طی یکماه گذشته در شهر کرمان بیان کرد:چندین اکیپ و تیم ویژه در مناطق 4 گانه شهرداری از پنج هکتار از اراضی ملی و کشاورزی در شهر کرمان رفع تصرف به عمل آورده و دست زمین خواران از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضای پیگرد قانونی قرار گرفتند.

سالاری اظهار داشت: در جهت رعایت و حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی و با توجه به تدابیر اتخاذ شده قضایی و انتظامی و حساسیت های شورای حفظ حقوق بیت المال در آذرماه سال جاری 53 مورد عملیات توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و شهرداری کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/ی

حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده زمین خواری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار