مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، حرم مطهر رضوی میزبان زائران غیرایرانی در ویژه برنامه‌‌ " شب شعر انقلاب اسلامی" خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید محمدجواد هاشمی‌نژاد افزود: این ویژه برنامه با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور شعرای غیرایرانی از جمله عرب، آذری، و اردو زبان در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات این شب شعر، افزود: امام خمینی(ره) رهبر مقتدر قرن معاصر، انقلاب اسلامی و اثرات جهانی آن در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل‌گیری و حرکت‌های جبهه مقاومت اسلامی، وصف الگوهایی از زنان و مردان عرصه فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت، نقش اقتدار رهبری جامعه مسلمین در استمرار اهداف جهانی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز نجات مستضعفان عالم، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور و نقش انقلاب اسلامی در هویت بخشی جهانی به بانوان از موضوعات این مراسم خواهد بود.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی مهلت ارسال آثار را 9بهمن عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان شرکت در این شب شعر می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس iro@imamrezashrine.com، واتساب به شماره 989377644050 و تلگرام به شماره 989377644050 ارسال کنند.

هاشمی نژاد گفت: این مراسم نوزدهم بهمن  در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه دهه فجر ویژه زائران غیر ایرانی

 

برچسب ها: دهه فجر ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.