خطیب جمعه بندرعباس حادثه تاسف بار کشتی سانچی را به خانواده های داغدار،فعالان صنعت نفت و دریانوردی و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت اله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان  با برشمردن خدمات فعالان عرصه خدمت به جامعه برای علو درجات شهدای این حادثه دعا کرد.


نماینده ولی فقیه دربندرعباس با بیان مناسبت هااز جمله روز غزه گفت: احقاق حق مظلوم و حفظ اتحاد در جامعه اسلامی از وظایف مسلمانان است.


امام جمعه بندرعباس افزود:برقراری عدالت از مهمترین وظایف حکومت اسلامی است و اجرای عدالت سبب استحکام بخشی به روابط انسانی در جامعه می شود.


خطیب جمعه بندرعباس پرداخت خمس را ضامن بقای سلامت و سعادت جامعه دانست و گفت: پرداخت خمس سبب برطرف شدن برخی از نیازمندی های جامعه اسلامی می شود.


آیت اله نعیم آبادی از مسوولان و مدیران خواست حوزه تحت مدیریت خود را بررسی و کنترل کنندو روند خدمت رسانی به مردم را شتاب دهند.


نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: ثمره این رویکرد جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله ارتشاء است.


امام جمعه بندرعباس برای تکمیل مسجد جامع بندرعباس از مسوولان و مردم یاری خواست و افزود: روند ساخت این مسجد مطابق با احکام شرع مقدس اسلام و قانون است.

انتهای پیام/ر

ساخت مسجد جامع بندرعباس شبهه شرعی ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.