دومین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران در دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادقی دبیر همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران اظهار کرد: در این همایش ۳ روزه، ۴۰۰ نفر از دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی ۱۱۰ دانشگاه کشور با آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن در دانشگاه‌ها آشنا شدند.

وی اضافه کرد: در همایش همیاران سلامت آسیب‌هایی از جمله اعتیاد، افسردگی، روابط عاطفی و خودکشی در کارگاه‌های آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار داده شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که میهمان این همایش بود یکی از رویکرد‌های مهم دولت را، کاهش آسیب‌ها و مقابله با خشونت دانست و ادامه داد: در معاونت امور زنان و خانواده با مقوله خشونت به شکل خاص و راهبردی برنامه ریزی کرده ایم.

ابتکار بیان کرد: یکی از رویکرد‌هایی که در دولت دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم کانون‌های دانشجویی همیاران را هم با خود همراه کنیم، موضوع گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی است.

وی، با بیان اینکه امروز گفت و گو در خانواده‌ها به حداقل رسیده اضافه کرد: مساله خانواده از مهمترین مسائلی است که با آن مواجه هستیم و برای همین گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی را به عنوان یکی از راهکار‌ها برای عبور از شرایط موجود در دستور کار قرار داده ایم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: امروز جوامع بسیاری در بحث هویت خانواده با چالش مواجه هستند و یکی از بارزترین دلایل آن فضای مجازی است.

انتهای پیام/ن

همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.