شیراز میزیان همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران

دومین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران در دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادقی دبیر همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران اظهار کرد: در این همایش ۳ روزه، ۴۰۰ نفر از دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی ۱۱۰ دانشگاه کشور با آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن در دانشگاه‌ها آشنا شدند.

وی اضافه کرد: در همایش همیاران سلامت آسیب‌هایی از جمله اعتیاد، افسردگی، روابط عاطفی و خودکشی در کارگاه‌های آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار داده شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که میهمان این همایش بود یکی از رویکرد‌های مهم دولت را، کاهش آسیب‌ها و مقابله با خشونت دانست و ادامه داد: در معاونت امور زنان و خانواده با مقوله خشونت به شکل خاص و راهبردی برنامه ریزی کرده ایم.

ابتکار بیان کرد: یکی از رویکرد‌هایی که در دولت دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم کانون‌های دانشجویی همیاران را هم با خود همراه کنیم، موضوع گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی است.

وی، با بیان اینکه امروز گفت و گو در خانواده‌ها به حداقل رسیده اضافه کرد: مساله خانواده از مهمترین مسائلی است که با آن مواجه هستیم و برای همین گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی را به عنوان یکی از راهکار‌ها برای عبور از شرایط موجود در دستور کار قرار داده ایم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: امروز جوامع بسیاری در بحث هویت خانواده با چالش مواجه هستند و یکی از بارزترین دلایل آن فضای مجازی است.

انتهای پیام/ن

همایش کشوری کانون‌های دانشجویی همیاران در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار