اصلان‌زاده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمیته بانوان خانه احزاب به مناطق زلزله‌زده می‌روند/جزئیات نشست اعضای این کمیته با حسین کمالی

کمیته بانوان خانه احزاب به مناطق زلزله‌زده می‌روند/دبیر کمیته بانوان خانه احزاب از نشست اعضای کمیته متبوعش با حسین کمالی خبر داد. 

فاطمه اصلان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست کمیته بانوان خانه احزاب با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب، اظهار کرد: در این نشست اعضای کمیته بانوان نقطه نظرات خود را طرح کردند و آقای کمالی  هم به موارد مهمی اشاره کرد.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ادامه داد: کمالی به دیدگاه اسلام در مورد زنان و مردان اشاره کرد و گفت که در دین اسلام بین زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد و بر این اساس در قانون کار نباید تفاوتی بین زن و مرد وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: آقای کمالی گفت که در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا که ادعای رعایت حقوق زنان را دارند سهم مردان در مسندهای مدیریتی بیشتر از بانوان است.

اصلان زاده تصریح کرد: همچنین آقای کمالی قانون اساسی را بسیار خوب توصیف کرد و آن را نسبت به قانون‌‌های اساسی سایر کشورها مترقی دانست.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب تاکید کرد: در این نشست رئیس خانه احزاب خواستار حرکت کشور به سمت ایجاد چند حزب بزرگ و قوی شد و گفت باید آموزش و توانمند سازی بیش از گذشته مورد توجه ما باشد.

وی در ادامه خبر از بازدید اعضای کمیته بانوان خانه احزاب از مناطق زلزله زده غرب کشور داد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای این بازدید در حال انجام است و به زودی سفر انجام خواهد شد.

اصلان زاده با اشاره به اهداف این سفر، گفت: در این بازدید موقعیت زلزله زدگان و اقدامات نهادهای دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب درباره دیگر فعالیت‌های اعضای کمیته متبوعش، تصریح کرد: بناست عملکرد نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار