فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از مردم استان برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور باشکوه در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

با وزیدن نسیم رحمت الهی در طلیعه فجر ۵۷، نام بلند روح‌الله بر دل مشتاقان نقش بست و آوای «خمینی رهبر» در حنجره ملت ایران طنین‌انداز شد.

خورشید پر فروغی که راه و رسمش، روشنایی بخش مسیر حقیقت و شکننده کنگره دو هزار و ۵۰۰ ساله سلطنت شاهنشاهی بود، محبتش سراسر ایران را به سیل خروشانی از جمعیت مبدل ساخت تا پیر و جوان با حضور در خیابان‌های به تسخیر در آمده توپ و تانک، فریاد «مرگ بر شاه» را در مکتب امام و مدرسه‌ای به وسعت ایران، سر دهند.

نهضت امیدآفرینی که از قیام ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز شد و در پرتو توکل و ایمان به خدا و با سرخی خون جوانانی از تبار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به بار نشست و در ۲۲ بهمن ۵۷ ارمغان‌آور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شد.

آنچه انقلاب اسلامی ایران را از همه این انقلاب‌ها متمایز می‌کند، نقش والای ولایت فقیه و رهبری است که از اهداف و آرمان‌های انقلاب با روشنگری، درایت و بصیرت صیانت کرد و راهنمای مردم در طی مسیر آرمانی انقلاب می‌باشد و امروز به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و حقیقت بیداری اسلامی در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان و حرکت است.

فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تبریک ایام الله دهه فجر، چون همیشه با پیروی از ولی فقیه در راه حفظ و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر ایران اسلامی کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و اقتدار انقلابی را به نمایش خواهیم گذاشت.

گفتنی است: راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

دعوت برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار