رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ۱۸ هزار نفر از مناطق سیمکان جهرم و میمند فیروزآباد از خدمات درمانی بیمارستان صحرائی بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به همکاری دانشگاه با سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و جهرم در راه اندازی بیمارستان صحرائی گفت: تکمیل نیروی انسانی متخصص، ارسال لوازم و تجهیزات پزشکی از خدماتی است که دانشگاه در این خصوص انجام داده است.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی در روستای دوزه بخش سیمکان به مدت دو روز به ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه خواهد می‌پردازد.

رحمانیان با اشاره به خدمات تخصصی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این بیمارستان انجام می‌شود نیز بیان کرد: خدمات تخصصی این بیمارستان شامل حضور متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی از جمله داخلی، اطفال، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، چشم، جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی و دندانپزشکی و پزشک عمومی است.

وی اظهار کرد: این بیمارستان مجهز به وسایل جراحی و ترمیمی است و علاوه بر حضور متخصصین، کادر پرستاری و مامایی نیز آماده خدمت رسانی هستند.

رحمانیان گفت: بابت تمام خدماتی که در این بیمارستان صحرائی شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دارو، تزریقات، پانسمان و اعمال سرپایی، هیچ گونه وجهی از بیماران مراجعه کننده دریافت نمی‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

بهره مندی مناطق روستایی از خدمات بیمارستان صحرائی

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.