امام جمعه اراک گفت: نیرو‌های مقاومت در سوریه نشان دادند دوران بزن در رو تمام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس گفت: نیرو‌های مقاومت در سوریه با سرنگونی هواپیمای اف ۱۶ رژیم صهیونیستی نشان دادند دوران بزن در رو تمام شده و نیرو‌های مقاومت سوریه در برابر تجاوز دشمنان واکنش مناسب نشان خواهد داد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: سه شنبه این هفته مصادف است با شهادت حضرت زهرا (س) است و لازم است همه با حضور در مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم وفاداری خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دهند.


امام جمعه اراک از مردم استان مرکزی به خاطر حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین از همه نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی که در این حماسه پرشور مردم را همراهی کردند قد ردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام و استکبار و ترامپ و نتانیاهو این بود که ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و زیر بار ذلت نخواهند رفت.

وی ادامه داد: پیام دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام وحدت، استقلال و آزادی بود؛ پیامی که ۴۰ سال است مردم برای تحقق آن مجاهدت کرده اند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: وظیفه مسولین نظام است تا مشکلات اقتصادی معیشتی و بیکاری مردم و جامعه را رفع کنند و در رفع فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور به ویژه روستا‌ها و مناطق حاشیه‌ای بکوشند.

وی تصریح کرد: لازم است دولت با حمایت از سرمایه گذاری داخلی، زمینه رونق کسب و کار مردم را فراهم کند.

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری نجف آبادی در آخرین نماز جمعه بهمن ۹۶ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.