فرهنگسرای رازی مراسم تجلیل از محمود رزاقی شاعر اهل بیت (ع) را برگزار می کند.

نکوداشت محمود رزاقی شاعر اهل بیت (ع) برگزار می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهنگسرای رازی در ادامه سلسله برنامه های زندگی به سبک بزرگان، این بار مراسم تجلیل از استاد محمود رزاقی را در روز یکشنبه 29 بهمن ماه برگزار می کند.

در این برنامه که با هدف آشنایی شهروندان با مفاخر و اندیشمندان شهر برگزار می شود، محمود رزاقی مولف و شاعر اهل بیت (ع) که بیش از هشتاد هزار بیت شعر سروده است؛معرفی و تجلیل می شود.

محمود رزاقی ضمن تسلط بر ادبیات فارسی، بر ادبیات عرب نیز مسلط و تاکنون 17 اثر مذهبی را به نظم در آورده است. کتب منظوم نهج‌البلاغه، نهج‌الفصاحه، خطبه فدکیه، حدیث کساء، دعای سحر، صحیفه سجادیه، رساله حقوق امام سجاد (ع)، مناجات امیرالمومنین (ع)، وصیت نامه مولا امیرالمومنین (ع) به امام حسن مجتبی، زیارت عاشورا، زیارت وارث، دعای ندبه، دعای توسل، دعای جوشن کبیر، دعای عرفه، دعای جوشن صغیر، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح و فرمان حکومتی حضرت امیر به مالک اشتر بخشی از آثار اوست.

رونمایی از کتاب شرحه شرحه اشک با مویه های حضرت زهرا (ع) نوشته استاد رزاقی متخلص به ارم نیز یکی دیگر از قسمت های مهم این مراسم است.

این مراسم یکشنبه 29 بهمن ساعت 16 در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شعر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار